wtorek, 4 sierpnia 2015

Nowa zielenina

Przygotowania do wojny na Pacyfiku idą pełną parą. Czołgi się budują, ludki lepią, wypadałoby urozmaicić bazę terenową. Szukałem fajnych roślin po sklepach ale bez efektów, to co trafiałem, głównie akwarystyczne rośliny, było może i fajne ale dość drogie. Ale od czego mamy Allegro! Trochę dłubania w odpowiednich kategoriach i sztuczne zielska w doskonałych cenach i świetnej jakości, mamy na wyciągnięcie ręki. Jak to się mówi: "Polecam tego Allegrowicza!". Oferta sklepu zmienia się co jakiś czas, dochodzą nowe produkty, część tych fajniejszy szybko się kończy, myślę że nie raz jeszcze wpadnę tu z koszykiem. I trochę, realnych fotek, zanim rzucicie się na zakupy:


Bukszpan cena 1pln


Asparagus cena 1pln


Alien testuje bambusy


W pierwszej chwili myślałem że tego nie dostałem. Zmyliła mnie fotka w sklepie, spodziewałem się wiechcia, pęku nie wiadomo czego a to jeden badylek. Na drodze eliminacji doszedłem, że jednak jest i oto przed państwem Trawa/gałązka. Najgorszy zakup, ale za 1,10pln da się przeżyć.


Zatrwian czy jakoś tak, trochę nietrafiony zakup. Tych kwiatków jest na końcu gałązki sporo, wylazło im się z kadry, ale są takie sobie. Ciekawiej wygląda sama gałązka i liście, nadadzą się na jakieś kaktusy. Cena 3.90pln


Napisali że to paproć, dla mnie to liście palmowe, trochę się je przytnie bo są za duże. Cena 1,30pln


Bambus gałązka za 2,50pln


Wierzba czy coś, dla mnie to świetne pnącza za 1pln


Trawa, cholernie długa i jeszcze nie mam na nią precyzyjnego pomysłu. Materiał z którego jest wykonany to jakiś taki cienki plastik, myślę że da się to pociąć na węższe paski. Sporo tego jak na jedną gałązkę i swoją cenę 2,50pln.


Kora palmowa prasowana, idealne na pokrycia dachów czy ścian pacyficznych domków, dwa zeta.


Tzw gałązka ozdobna, jakieś kwiatki i trawka, dużo ciekawych listków. Fajne! 1pln


Mega mech, cedr czy coś, REWELACJA tego jest od cholery, drobne gałązki i listeczki mogą się sprawdzić nawet na podstawkach. Tanie nie jest, bo to AŻ, 5 pln ale zdecydowanie warto!

3 komentarze:

  1. Ta trawka... i zdaje sie czesc innych zarosli, to dokladnie te same, o ktorych Ci pisalem. Ja trawke zostawilem moco wysoka, jako jakies zarosla Ale nastepne raczej skroce, az tak wysokie nie sa potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najfajniejsza, poza mchem, okazała się "gałązka ozdobna". Na drucie nanizane były trzy trzy listkowe "aloesy", podwójna wysoka trawa i trzy kwiatki z liśćmi. Dużo towaru...
    Z zatrwiana zrobiłem już kaktusy. Też fajne ale tego trzeba by kupić więcej. Generalnie jestem zadowolony.

    OdpowiedzUsuń